Fallout New Vegas

hejsan!
eftersom jag inte kan köra Fallout 4 så tänkte jag att jag kan ju iallafall prova New vegas, det har jag aldrig gjort. Det första jag gjorde var att springa till den största staden som jag vet finns. Den apokalyptiska känslan är nästan helt borta, staden är helt inriktad på vapen vilket inte är konstigt, men när det kommer till gamblig och sex så tycker jag det har gått för långt. Det ger inte riktigt känslan av att världen har gått under.
Jag köpte spelet igår eftermiddag, så jag har inte ägt spelet i ens ett dygn och har redan fått ett mission där jag skulle samla ihop folk, bland annat en ''sexbot'' , för att jobba som prostituerade på en bar..
Det bästa med det är nog att jag inte hittat någon sexism än, vem som helst kan vara det, kvinnor, män, robotar. det är iallafall något..
Än sålänge har jag inte fått känslan av att där är ett större mission som genomsyrar spelet, har dock inte spelat på main missions, men det framgår inte så tydligt vad som händer. Spelet började liksom med att man vaknar upp hos en doktor efter att man har blivit nerslagem eller vad det var, och nu ska man hitta de som gjorde det, Det låter som vilket side mission som helst. Vem vet, något storslaget kanske händer.
jag kommer uppdatera mer om spelet när jag spelat lite mer, kanske kommer min uppfattning om spelet som jag har fått hittills ändras, eller inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: